Sommaren 2012

Sommaren 2012 kommer bli bäst. Har så mycket planerat och mycket mer som kommer planeras både inom ridning och utanför. Förra sommaren var en ganska lugn sommar men denna kommer bli asbra, jag bara känner det på mig.
Innan sommar lovet blir det bal och skolavslutning (skolavslutningen kan dock vänta, den kommer bli otroligt sorglig då jag verkkligen kommit nära klassen detta år!) Och så har vi ju rix fm festival som jag och Denise ska gå på, det kommer bli galet.
Under sommaren kommer det bli mycket ridning, träningar både hoppning och dressyr, tävlingar, långa uteritter självklart med Denise, bad med och bad utan häst, dagar och kvällar med kompisar, bli säkert nån resa utomlands och ja detta är bara vad som är planerat hittills. Tror inte det finns nån som längtar så mycket till sommaren som jag!
Och är så glad för Denise skull att hon får chansen att hyra Quisen i 2 månader.
Här får ni lite bilder från förra sommaren..
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0