Presentation-Mig

Hej, jag tänkte berätta lite om mig själv (tror vi har en del nya läsare)
Jag heter Maja Westerberg och är 15 år blir 16 i höst. Jag går på Gylle skola och har som profil häst. Jag brinner för mitt intresse - hästar & ridning. Jag har en egen häst (mer om han i ett annat inlägg).
Jag älskar thai mat och att vara med kompisar och min familj, jag älskar även att resa och saknar speciellt New York. Mitt favorit band är Big time rush. Jag satsar mest på hoppningen men har börjat träna mer dressyr på "allvar" nu. Jag hopptränar 1 gång i veckan och om man ser det senaste åren så har jag utvecklats mycket.
Jag älskar även att fotografera. Jag har en Canon och tycker verkligen den är bra, ska dock köpa ett till bättre objektiv. Till hösten har jag sökt till Hagagymnasiet då jag tycker det verkar vara en trevlig skola.
Om jag ska beskriva mig själv så tycker jag såhär:
Snäll och omtänksam, finns alltid där för mina kompisar, lätt för att gråta, kan bli väldigt irriterad/arg om folk dummar sig mot mig och kaxar dom kaxar jag tillbaka.
Det var väl ungefär vad jag skulle beskriva om mig. Hmm har inte så mycket mer att berätta om mig själv, hoppas detta räcker!
image description
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0