Stallet + insläpp

Sorry för dålig uppdatering. Var så trött igår så orkade tyvärr inte tidsinställa nått inlägg, men det ska jag fixa ikväll. Dagen har varit rätt tråkig. Började dock inte skolan fören 10.05 men slutade 14.30. Åkte hem till mormor&morfar å tog en kopp kaffe samt kollade på ett avsnitt av Big time rush, hihi. Efter det fick jag skjuts till stallet av mormor. Jag mockade i Pilens box och sedan gjorde jag Celina sällskap när hon släppte Shadow i paddocken. Efter det fixade jag klart i stallet, det vill säga fylla på Pilens vatten hink, packa hö och fixa kraft. Sen hade jag insläpp, brukar ha ut och insläpp på söndagar men bytte insläpp med Malin den här gången så känns skönt att ha det gjort den här veckan och slipper det nästa söndag också då jag är i New York!:D Tog i alla fall in hästarna oc fyllde sedan på vatten ute i hagarna. Då var även mormor med och höll mig sällskap. Blev ingen ridning idag heller, hade inte riktigt tiden men imorgon. Usch att det skulle snöa idag, det var väl onödigt?
Imorgon åker mamma och min brorsa till arlanda och på söndag flyger dom till Paris, Frankrike. Min system kamera följer med dom så ni kanske får några fina bilder från Paris när dom kommer hem. Den ska även med mig till New York!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0