Skriver lika...

... Eller ja, jag ska oxå vara med på Pay And Jump, på 50 och 70 cm :P Ska då hoppa Quisen på 70 och Murphy på 50 cm ;) så då har ni nog något roligt att kolla på oxå xP hehe, men jag hoppas att det kommer gå bra med Murphy :P Quisen måste tyvärr gå med bettlöst i 3 veckor till då hans "sår" har läkt men inte själva käken :/ men vi ska nog byta till ett Hackamore istället, och det hoppas jag! för hans bettlösa träns han har nu är brunt med svarta tyglar och så har han en svart sadel :oo och så hade jag hoppats på att få använda något av mina nya pannband och då måste han ha sitt vanliga träns, så då hade det varit bra med ett hack + att jag tror det kan funka bättre ;3
Från förra Pay And Jumpen med Farin <3 Valde att hoppa lågt då det var min första hopp "Tävling" och jag visste inte hur Farin skulle vara häller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0