Ryggen :'(

Åh har börjat få ont i ryggen nu igen. Hade det när jag gick i 7:an och var då å knäckte ryggen hos en kyropraktor, har sedan dess bara fått ont nån gång ibland om jag lyft mycket tunga grejer. Men nu gör det riktigt ont! Allt är bara skit tills jag ska åka till New York... På väg att bli förkyld, ont i ryggen + nationellt prov i biologi imorgon. Great!
Sorry för att jag tog ut detta över er men kände att jag måste få skriva av mig. Slutade skolan vid 20 i 2 och har sedan dess hunnit med att vara ut med hunden, handla med mormor, fikat, varit i stallet å mockat, packat hö, fixat mat & vatten, varit hem och varit ut med hunden, åkt till ICA kvantum å köpt egen plock allad och gått en ganska lång prommenad med Molle nu under kvällen. Snacka om att jag hunnit med mycket!(Y)
Ska skriva lite att göra listor nu till personerna som ska ta hand om Pilen medan jag är borta. Det vill säga mamma, Denise, Sara och mormor&morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0