Pay And Jump

Det gick jätte bra på Pay And Jump idag! :D är super nöjd! Fritz var framåt och lyssnade jätte bra på framridningen fast han inte kunde hoppa ett ända hinder utan att riva xP haha, ja men när vi väl startade så rev han iaf inte alla xD aja, men är nöjd ändå! tror jag ska hoppa typ 50 cm på han någon gång i framtiden och då ska det gå bättre! ;D
Men ja, Quisen var lite för pigg och skenade runt med en yngre tjej i ridhuset innan jag skulle ha han, men som tur var gick det bra! Men han kändes super bra på framridningen och jag hade kontrollen och vi hoppade hindrena med lätthet! och inne på banan gick det SUPER DUPER BRA!! :D Jag är så himla nöjd så jag vill bara uppleva den känslan om och om igen! och att jag nu förstår hur mycket jag har utväklats det senaste halvret! :D Till och med Sannas man Uffe berömde mig jätte mycket och sa att det såg super fint ut fast han egentligen inte har så mycket intresse :P Maja filmade oss så filmen kommer säkert upp här sen :D Pernilla fotade oss lite och även Susanna och Majas Mamma Åsa! ;D
Här kommer några bilder Pernilla fotade:
Där ser man hur stor Fritz är xD
Lerbäckenbrudarna - som det ska vara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0