Lång men rolig dag

Idag har varit en lång men rolig dag. Först var jag i plättbacken från 09.00 till 13.00, haha roligt var det. Katrine och jag körde på en kille men vi skrek faktiskt att han skulle akta på sig så han får skylla sig själv.
Jag och Katrine, som ni ser så föregår jag med gott exempel! Eler vad det är man säger...(HJÄLMEN)xD
Efter friluftsdagen åkte jag till mormor&morfar å tog en kopp kaffe&smörgås. Sen bar det av till stallet! Där mockade och fixade jag allt och var ut och pussade på lilla Pil. Han fick vila idag eftersom han varit så duktig. Sen följde jag med Mailn (http://systrarnawester.blogg.se/) på hoppträning i bäckan. Sara och Elin var också med. Självklart följde kameran med! Själv tyckte jag det såg ut att gå bra för Malin.
Kvällen avslutades med en egenplockad sallad som finns på ICA. Var blandat med sallad, räckor, kyckling, rödlök, mozarella ost, feta ost, nått slags ris, vitlöksås och nå slags brödtärningar. VÄLDIGT gott, han aldrig plockat ihop själv förut men det ska bli oftare!
Imorgon blir det nog en liten uteritt om det inte snöar allt för mycket, om det nu kommer nån snö imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0