Inhandlat

Igår inhandlade jag lite grejer från citygross, ångrar inget jag köpt! Är riktigt nöjd.
Köpte en ny kavaj (den var på rean och satt perfekt!), huva, manrosetter, magic brush (åt Denise, jag har redan) och så fick jag ett par svarta ridskor av mormor.
Här kommer bilder på huva, manrosetterna och kavajen:
Inte bästa bilden men är mkt snyggare i verkligheten. Visar fler bilder nästa helg då jag förmodligen ska ha den på pay and jumpen då. Ni kanske tycker det är överdrivet med en kavaj på pay and jump? Men jag vill för det första prova den och för det andra ska man ju vara lite fin!
Kan visa bild nån dag på outfiten Pilen ska ha på sig på lördag, kommer bli super snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0