Igår&idag

Igår blev det inget bloggande fören ganska sent på kvällen. Kan förklara varför.. Hittade en film som jag ABSOLUT var tvungen att se, blev såååå glad när jag hittade den! Det var....
BIG TIME MOVIE!
Jisses vad bra den var, love it!

Idag så vet jag ej hur mycket jag kommer hinna blogga då jag ska ta tag i lite plugg och även se big time movie igen. Men kan skriva lite snabbt vad vi gjorde med Pilen idag. Vi håller på med ett engelska projekt och har då med hästar i det så idag blev det ett litet anorlunda ridpass. Slänger upp en bild på våran outfit och självklart kommer vi lägga upp filmen här på bloggen när den är färdig och redovisad inför klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0