Hej bloggen

Hej bloggen, allt väl med er läsare? Själv är allt toppen! Har hunnit gjort väääldigt mycket idag. Slutade skolan 13.00 blev sedan upphämtad av mamma vid Sims myr. Var sedan å handlade en subway macka åt min bror + hundmat. Var sedan hem och så hej då till mamma och min bror. (Dom åker ju till Frankrike imorgon och tog tåget till arlanda idag) Shiiit inte långt kvar tills jag ska åka till New York! Efter jag sagt hej då tog jag bussen ut till min mormor&morfar, tog en snabb kaffe medan jag kollade på ett avsnitt på Big time rush. Sedan vidare till stallet där jag mocka, pcka hö, fyllde på vatten och fixade kraft. Var sedan ut och pussade samt visiterade Pilen. När jag var färdig i stallet tog jag bussen intill stan och hyrde 5 skräckisar till ikväll. Blev upplockad av min pappa och syster och sedan åkte vi till ICA där jag köpte naturgodis och hallonsoda. Nu ska jag snar äta kvällsmat och fortsätta vänta på att Denise ska komma, så ska det bli filmkväll.
Ha en bra kväll, hörs!
Foto: Denise Mikaelsson Jonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0