Heeej

Heeej, nu är jag hem kommen från New york och varit och ridit min häst och massa mer. Kom hem igår men var för trött för att blogga, sorry! Idag har i alla fall dagen varit lugn och skön, ingen skola! Vi hade nå dans grej så dansade jazz/showdans i 2,5 timme istället hade då innan det bara 1 lektion så vi fick hemuppgift istället. Så åkte hem till denise till 20 i 11 på förmiddagen och satt och prata med henne om resan m.m. (Kommer berätta om resan i olika inlägg då det annars kommer bli förmycket)
Efter det så var vi iväg och Dansade. Åkte sedan och hälsade på mormor och morfar och sen till min Prins!:')
Jag ropade på han redan innan jag kommit runt hörnet och han vände snabbt huvudet och när han fick syn på mig gick han till grinden och väntade, snacka vilken lycka!

Blev ett litet dressyrpass på han i paddocken och hjälp vad pigg och framåt han är. Visst är jag van vid att han kan vara lite pigg och springig men idag var han anorlunda, han var pigg och framåt på att jobba/arbeta. Travade lie bommar och bjudningen = Även galoppen fungerade perfekt! Älskar dessa ridpass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0