Hääy!

Hallå i stugan! Nu har jag mycket att skriva om, men börjar med att vissa lite bilder osv från privat träningen för Sanna med Quisen förra lördagen ;) Det gick super, Maja var med morgonen i stallet. och sen Red vi ut på Ängarna och jag värmde upp Quisen och Maja var dock bara med och bråkade med Murphy :P Sen efter värmde jag upp han lite i ridhuset tills sanna kom, Och då började vi med att jobba på en liten liten volt uppe vid C, Jag jobbade mycket med att få ner Quisen i form och få han att gå på tygeln, Det är ganska svårt att få ner Quisen på tygeln då han är ganska hård i munnen fortfarande och då han har sin stora hingstnacke kvar, och att han är krubbitare underlättar det inte :P Men efter en stund gick det jätte bra och då började jag flytta han mycket och sen utökade vi volten mer och mer och tog sen till trav och galopp i båda varven, Maja fotade lite och filmade sen i början, imot slutet blev det mycket bättre men är ändå super nöjd med hela lektionen! :D
Mer foton kommer sen ;)
Filmen:
Mobba inte min ridning, jag har tyvärr inte ridit jätte länge ;)

Kommentarer
Postat av: carro

du är s´duktig Denise :D

2012-03-07 @ 10:16:11
URL: http://benzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0