Fredagen

I fredags tog jag hand om Pilen, jag mockade först och fixade kraft och hö osv. Jag och Sara skulle rida ut tillsammans, Sara skulle såklart ha sin häst Vitalis och jag tog såklart Pilen ;) Vi skrittade en bit och snackade en del, och sen kom vi till en liten åkerväg som vi började trava på, Pilen var jätte lugn i traven och började söka sig ner, En sån lugn trav tro jag att jag aldrig har haft på pilen! sen efter ett tag tog vi galopp på en väg och både Pilen och vitalis var super pigga och ville dra iväg. Och då galopperade vi oxå bredvid varandra så då blev dom extra taggade :P men andra galopper var jag först så det var lite lugnare :P När vi sen kom hem tog vi hand om hästarna och sen tog vi ut dom igen, Den dagen var väldigt hälig, det var ganska varmt och det blåste inte så mycket :)
Maja är så himmla duktig med pilen <3 hoppas hon vet det!!
En bild på pilen från i sommras :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0