10:20

Slutade skolan 10:20 idag, haha. Hade bara 2 lektioner, yeah! Åt i skolan och åkte ut till min mormor&morfar å fikade innan jag begav mig till stallet. Där mockade jag och fixade klart resten sedan hämtade jag in Pilen. Borstade och gjorde honom fin, sen red jag iväg. Vi skrittade för det mesta men vi travade även lite. Han lyssnade väldigt bra på mig förutom då han blev lite slö och jag fick trycka på honom lite extra. Annars gick det väldigt bra.
Tittade även när Denise red lektion under kvällen och väntade på att mamma skulle komma med Pilens mat och grejer. Efter det pussa jag Pilen god natt och åkte hem!

Imorgon gäller det, tagga tagga tagga!
Håller på att ladda batteriet till kameran då mamma ska fota under framridningen/hoppningen och filma inne på banan. Susanna kommer även och fotar. Trevligt!
Ska försöka uppdatera lite under dagen imorgon. Hoppas ni får en trevlig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0