Stallet - 5&6 januari 2012

5 januari:
Igår blev det ett litet hårdare dressyr pass så han skulle få jobba av sig lite energi. Det gick riktigt bra! Jobbade mycket på formen i både skritten, traven och galoppen! Allt gick bra. Han höll formen väldigt bra i skritten och traven och det gick sisådär i galoppen men vi kämpar på. Red på jaktkandaret igår då det blev lite mer galopp igår än i förrgår. Han var inte lika spänd som han var i förrgår men ville inte släppa helt när vi red på ena långsidan.(Den läääääskiga långsidan) Jobbade på lite volter och lite öppnor. Det var väl det mesta av det ridpasset.
6 januari:
Idag blev det en uteritt hem till min mormor och morfar tillsammans med Sara. Blev bara skritt och trav idag men lika glad för det var Pilen. Han fick sträcka ut sin trava på en sträcka åå gud vad kul han tyckte det var. Öronen rakt fram och gasade på! Min kusin, morbror och hans fru kom upp på besök idag och stannar tills söndag. Så min kusin fick träffa Pilen. Hon är 5 år och i somras red hon Pilen lite. Hihi sött.
Ridturen gick i alla fall jättebra! Min sötaste gulli plutt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0