Stallet - 2 januari 2012

Idag steg jag upp klockan 11, oops! Har blivit rätt mycket sovmorgon och sena kvällar den senaste tiden det måste bli skärpning! I alla fall det första jag gjorde var att kliva på mig och sedan gå ut en sväng med Molle. Vid 12 tiden käkade jag och min syrra tacos och blev sedan hämtade av mormor. Jag följde med mormor och handlade och sedan åkte vi hem till mormor och morfar. Vi var där ett tag och sedan blev jag skjutsad till stallet.
Det bästa är att stallet ligger nära min mormor och morfar. Det tar ca 5min med bil ochh 10min med cykel
I stallet så mockade jag, fyllde på spån, packade hö och fixade krafft. Sedan kom även ägarna till nya hästen för att lämna hö så jag hälsade på dom. Och sen det bästa till sist... gick jag och hälsade på Pilen! Han mådde så bra så. Det var rätt mörkt ute så såg aldrig hur den nya hästen såg ut så får se imorgon, spännande.
Jag tycker alltid det är spännande när det kommer nytt folk och nya hästar till stallet.
Saknar sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0