Stallet - 1 januari 2012

När jag kom till stallet vid 2 tiden idag mockade jag först... Efter det gick jag och packade hö och fixade krafft... Och sen gick jag och hämtade Pilen...
(Bild från igår)
När jag tagit in Pilen tog jag av han täcket och borstade sedan av honom, kratsade hovarna och fixade så alla brodar satt på hovarna.
Efter sadlade och tränsade jag honom och red sedan ut en sväng på ca 20 min i både skritt och trav.
Tog ingen galopp dels för att jag inte ridit ett riktigt pass sen i måndags och dels för att det var lite halt här och där och ny snö. Men blir ridning imorgon också, då blir det antingen en uteritt eller ett riktigt dressyrpass det var ett tag sen så...
Dagens outfit:

Min fina fina häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0