Marquise Fire "Quisen"

Idag har jag ridit lektion, det gick super bra! hade min fina Quisen som vanligt <3 vi red utan stigbyglar hela lektionen och jobbade med våran sits hela tiden, att den skulle vara perfekt. Och det gick super bra! och Quisen var underbar speciellt i slutet, finaste gubben <3 Ska nog tävla han på skol dm i dressyren och så ska jag ev bli medryttare på han! :D Mina fosterföräldrar var och kollade idag och tyckte jag var jätte duktig och så vill dom att jag ska kunna tävla Quisen sen och då sa jag att jag måste träna mer då och då kan jag bli medryttare på han, och dom hållde med och så men jag är ändå inte helt säker på att dom sa ja, så ja x'D
Finaste Quisen i hagen för ca 1 vecka sen :')

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ni är så duktiga, Du och Quisen :')

2012-01-29 @ 22:20:37
URL: http://susannawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0