Liten blogg vila

Igår blev det en bloggfri dag. Blev hämtad ifrån stallet vid halv 5 igår (Pilen fick vila). Efter det körde vi till Mio där min brorsa handlade en grej. Efter det körde vi hem och lämnade av honom och hans grej. Sen åkte mamma och jag ner först till Granngården och handlade hundmat och ridtäckisar till min syster. Efter det åkte vi till ett ställe och hämtade ut 2 paket som mamma beställt, sen åkte vi till ett annat ställe och hämtade ut ytterliggare 2 paket varav ett var från hööks, alltså mammas ridskor och mitt schabrak. Sedan åkte vi och köpte pizza. Senare på kvällen när vi öppnar paketet ifrån hööks ligger bara mammas ridskor där i men inte mitt schabrak, nej för det var slut... Aaaargh, blev lite irriterad.. Visst dom kanske inte kan råför att det har tagit slut men det konstiga var att bställningen gick igenom? Aja jag fick i alla fall inte det finna schabraket jag ville ha...
Vid halv 9 på kvällen kollade mamma och jag på eclipse så det var därför det inte blev nån uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0