Halka

Usch nu är det halt ute igen! Själv har ag halkat 2 gånger, en gång utan häst och då landade jag på sidan och en gång med Pilen och landade på svanskotan, AJ är det ända jag kan säga om det. Det gör så ont så man vet inte vart man ska ta vägen och jag med min sjuka humor visste inte om jag skulle skratta eller gråta så blev en blandning av båda. Pilen rörde sig inte ur fläcken när jag halkade han typ bah: Vad gör du där? kom jag vill till hagen och käka hö! HAHA!
Jag halkade en gång när jag skulle hämta Pilen och en gång när jag skulle lämna han. Det var tur att jag hann rida innan jag slog i svanskotan för annars hade det aldrig gått.
Vi hade även ut och insläpp idag. Utsläppet gick jätebra för snön hade inte hunnit komma då så man såg vart det var halt, insläppet var värre då det var mycket snö och snön täckte över det hala. Men hade i alla fall broddar på mig vid insläppet!
Imorgon kommer en ny häst till stallet, roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0