Glömt

Jag tog med kameran till stallet idag och knäppte massor av kort på Pilen i hagen. Åkte sedan hem till min mormor och morfar. Mamma, min syster, kusin, min morbror och hans fru var också där så vi fikade och pratade och skrattade en massa! Hade även en liten jul-klapps utdelning. Jag fick öronvärmare som jag ska ha när jag rider och en bok, Tack!
Vid 7, kvart över 7 skjutsade min mormor hem oss och tror ni inte att jag glömmer kameran? Aja tar hem den imorgon och visar bilderna då!
Pilen vilade idag så var bara dit och mockade, packade hö, fixade kraft och kollade så han mådde bra!
Imorgon ska han också vila. På måndag ska jag fota när en i stallet rider så om hon tycker det är okej så kan jag ladda upp några bilder här. Jag själv ska även rida då senare så ska kolla om hon kanske kan fota mig lite, blir en kort litet dressyr pass då!
Senare på kvällen ska Denise och jag gå på bio. Roligt!
Saknar sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0