Dagen..

Idag har allt bara varit tråkigt, som vanligt. Hatar Tisdagar! tråkigaste dagen i skolan :o Blev så trött idag sen innan kemin gick jag in i en dörr :o haha, maja fick något att skratta åt iaf xD
Jag: Guuuuuuud Jag är sååå trött!
Maja: aa, Jag med.
Jag: *Kadonk* Ajjjj,
Maja: Vad gör du? haha
Jag: Ähhh, Gick in i dörren....
Maja: HAHAHAHAHAHAAHAHAH!!!!!!!
Hahah, ja så kan det gå x')
Men efter skolan följde jag med Maja till Pilen och skulle fota henne när hon red pilen :) Jag tyckte det såg fint ut, han var väl lite dryg vissa stunder men tyckte det såg bra ut! :) Dom är så duktiga så :') <3 Men lite bilder kommer väl Maja ladda upp snart eller i morgon :P
Bilder jag fotade på Maja och Pilen förra gången :)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha, jag brukar också gå in i dörrar (a)

2012-01-18 @ 14:53:21
URL: http://susannawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0