Svar från frågestunden

Ursäkta för förseningen men har varit mycket i skolan för oss. Men här kommer i alla fall svaren.
  • Hej sötisar! två frågor :)
Maja: hur många schbrak har du ? :D
Denise: vad heter dina absoluta favorit hästar? :D
Kram älsklingar! <3
Svar: Maja: Jag har ca 18 schabrak. Fast ska sälja några men 18 är så många som jag har just nu.
Denise: Humm, Ja om jag ska välja mellan mina favoriter från 1-3 så blir det....
1. Mr Hörda
2. Farin
3. Marquise Fire
Sen gillar jag ju alla ridskolehästarna , mina kompisars hästar och några hästar på andra klubbar! :)
  • Hur länge har ni ridit? :D
    Hur länge har du haft Pilen, Maja?
Svar: Maja: Jag har ridit sen jag var 5år, alltså ca 10 år, och jag har haft Pilen i över 1år och 9 månader, har haft han i 1år och 10månader den sista februari.<3
Denise: Jag har endast ridit i ca 2 år :P Började hösten i 7:an, Så jag har tränat mycket och hårt och tack vara alla mina vänner som hjälpt mig så har det gått fort speciellt dom senaste 7-8 månaderna :)
  • Vad vill ni jobba med när ni blir vuxna? :-)
Svar: Maja: Ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte riktigt. En liten dröm har väl varit att ha ett eget stall, rida in unghästar och tävla. Dock vill jag inte bara ha unghästar utan "vuxna" hästar också.
Denise: Min dröm och det jag vill göra är att bilda en egen liten ridskola eller ett stuteri, och tävla en del och förhoppninsvis uppnå dom högre klasserna iaf i dressyr, får se om jag hittar en bra häst som jag kan hoppa högre klasser med :) men sen måste man ju jobba lite innan man har råd med något liknande, så jag vill gärna utbilda mig som Ridlärare/instruktör och jobba mycket med det! :)
  • Av vilken anledning har du skor med sidokappor på Pilen ? :)
Svar: Jag vet inte riktigt, det var/är min hovslagare som har satt på såna. Men kan höra nästa gång han kommer ;-)

Tack för frågorna och fråga gärna mer så ska vi försöka svara på dom! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0