Saknar!

Guud vad jag saknar att hålla på med Nh och tricks träning! Förut när jag hade Mr tränade vi nästan varje dag och jag red typ aldrig. och nu rider jag ganska mycket och inget annat... Så nu har jag köpt mig en repgrimma och ett arbetsrep :) Nu saknas bara hästen :P men ska försöka lite med Quisen :) vill skaffa mig en unghäst sen som jag kan träna med från början! :P
Men var till Aubiose efter skolan med maja och då köpte jag repgrimman och arbetsrepet och även hästgodis och en mann rosett :3
Jag och Maja köpte en likadan repgrimma i samma färg bara för att det bara fans full i brunt och Lila, och ja arbetsrepet hade samma bruna färg så ville ha den :P

Kommentarer
Postat av: stina

Å jag har typ hästen men dålig kunskap. Tips mottages gärna då jag ännu inte kan rida.//Stina

2012-02-11 @ 00:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0