Oops?

Oops? Har gjort så mycket annat nu under kvällen så glömt att berätta om ridpasset men skriver en snabbis nu.
Först longerade jag honom i skritt, trav och höger galopp. Eftersom Pilen har svårt för höger galopp jobbar vi mycket med den från marken. Efter att han fått galopperat i högervarv satt jag upp och galopperade i vänster varv och kände på honom. Han var väldigt fin! :') Red sedan igenom honom lite i skritt och trav innan jag travade av honom. Oftast när jag travar av honom så länger jag allt mer och mer på tygeln tills den är helt lång och han får sträcka ut sig. Har även börjat med ett kommando när han ska sakta av från trav till skritt på långa tyglar :)
Nu ska jag se färdigt på heartland avsnittet jag börjat se på sen ska jag gå och lägga mig.
Hoppas ni haft en bra dag för dig har jag!;)
Godnatt kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0