Lång dag

Äntligen hemma. Gick i skolan till halv 4 och sedan till mormor och tog en snabb fika innan jag begav mig till stallet. Där fixade jag stallet och gick sedan ut till Pilen och hälsade på honom och kollade så han mådde bra. Efter det skjutsade mormor hem mig och hann inte mer än innanför dörren på baksidan fören jag skulle ut genom framside dörren. Följde md mamma och pappa när dom kjutsade min syster till scouterna och medan hon var där så åkte vi hem till min farmor och farfar. Vid halv 8 hämtade vi min syster och på vägen hem fixade vi några ärenden innan vi äntligen kom hem och äta och ja nu sitter jag här!
Var meningen att jag skulle ta med kameran till stallet men glömde den hemma, som vanligt. Men imorgon ska den med minnsan
Har nationellt prov i svenska imorgon, är apa nervös så blir tidig läggdags för mig ikväll.
Kan även tillägga att design är på väg, vi har fått se början och det kommer bli grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0