Hem kommen

Brrrr! Är hem kommen från stallet för en liten stund sen och usch vad kallt det är.. -16 det är inte klokt. Okej ska kanske inte klaga eftersom det var skitkallt förra året men ändå. Hade kemi prov idag och fick minst G så det känns skönt att släppa kemin!
Gick till 20 i 3 idag och efter det kom mormor och hämtaade mig och så drog vi till kupolen. Fick med mig ett par jeans, en bh och en stickad tunika med mig hem. Fikade även där - en kopp kaffe och en wraps tror jag det heter. Kaffet var inte lika gott som det jag brukar dricka men det gick i.
Sen åkte jag till stallet. Mockade, packade hö, fixade kraft, fyllde på vatten och tog sedan in Pilen. Visiterade honom och pussa sedan god natt och åkte hem.
Åt för en liten stund sedan och nu vänrat jag på att klocka ska bli 20.15 för då ska jag gå och möta Denise.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0