Hej

Sorry för dålig uppdatering men har varit borta hela dagen. Red ut tillsammans med Kicki i stallet i det fina vädret. Var ute i ungefär 40 min i skritt och trav, så var vi även ner vid djupdal så hästarna fick klättra lite.
Pilen var lite överpigg men har förståelse eftersom han bara har blivit longerad och trick tränad den här veckan.
Kameran var även med i stallet igår så bilder kommer. En del blev jättefina, enligt mig i alla fall. Eftersom jag var klantig och glömde fixa en sak i stallet så kan vi inte svara på frågestunden ikväll (orkar inte sitta och tänkka samt räkna hur många schabrak jag har) så får räkna dom imorgon istället.
Nu ska jag fixa bilderna från idag och kolla på wallander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0