Grimskaft

Var ju på aubiose idag efter skolan men hittade inget speciellt. Fick med mig ett grimskaft hem men inget annat.
Imorgon kommer hovis och ska fixa Pilens hovar, ska retas lite med han. Han var hos Pilen innan vi åkte till globen horse show och då berättade jag att jag tänkte köpa ett rosa schabrak till Pilen, men det gillade inte hovisen så mycket. Han tycker Pilen ska slippa rosa eftersom han är kille men imorgon ska jag slänga på Pilen schabraket när hovis kommer.
Idag så var Pilen ensam i hagen så när jag kom dit med lite morötter var han väldigt kel och lek-sjuk så vi sprang runt i hagen och busade lite och gud vad jag skrattade. När det gäller morötter så ger Pilen inte upp i första taget. Han är j*kligt snabb på att vända och bromsa. Min lilla bus polle!
Detta schabrak ska Pilen ha på sig imorgon:



Kommentarer
Postat av: susanna

Svar: tack :D ja det gör jag gärna :)

2012-02-07 @ 19:37:37
URL: http://susannawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0