Vilodag

Idag fick Pilen en vilodag vilket jag tycker han absolut förkänar så duktig som han har varit i helgen. Så åkte bara och fixade stallet och myste med honom. Efter det så åkte jag hem occh bänkadeemig framfför tv:n. Nickelodeon kids choice awards 2012 - Yeey! Och efter det vart det ett nytt B.T.R avsnitt. Happy happy!
B.T.R fik faktiskt pris för bästa musikgrupp av dom 4 som var nominerade. Man fick rösta och ja dom vann röstningen! Sen var det andra som vann andra katigorier men tänkte inte gå in på det så mycket mer.
Imorgon blir det nog ett lättare dressyrpass på banan med min gullis! På torsdag åker jag ner till stockholm med min mormor och lilla syster för att hälsa på lite släktingar och kommer hem på söndag igen. Men min Iphone är ju med så får uppdatera från den!
Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med så ha en trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0