Träna dp

Vet ni vad dp står för? Dressyrprogram. Yes ni läste rätt Pilen och jag ska faktiskt starta en dressyrtävling och en till hopptävling.
Jag ska vara med på Rommeheds kampen, en tävling som min klubb arrangerar den 28-29 april för att man då ska få testa på lite fälttävlan. Dressyr på lördagen och hoppning och terräng på söndagen. Mamma ska till stockholm den helgen, åker på lördag em men jag ställer upp ändå så hon hinner kanske kolla på dressyren, men kommer ha med mormor, morfar, pappa och kanske Denise och min brorsa! Känner mig taggad, ska träna dressyr nu som bara den och så ska jag hoppträna antingen för Anna på tisdag eller Tina på torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0