Tagga träning

Sitter och taggar inför hoppträningen imorgon. Japp det blir hoppträning imorgon! Jag skiter i om det regnar, jag och Pilen ska hoppträna. Blir dock inte för Tina utan det blir för Anna. Skulle egentligen tränat på torsdag men då ska vi istället snacka om mål med träning och om vi ska tävla och massa mer om vad vi har för mål. Det tycker jag är väldigt bra att man gör. Då skulle den träningen flyttas till antingen lördag eller söndag nu till helgen men visste inte om jag kunde då så då blir det träning imorgon istället.
Är väldigt nervös inför imorgon då jag aldrig tränat för henne innan, men det ska nog gå bra.

Pilen fick vila idag då han har gått dressyr både lördag och söndag. Så imorgon har jag nog en lite krut ponny men det får jag stå ut med.
Har fixat saker inför imorgon - schabrak, huva, bett&nosgrimman som jag ska använda, skydd m.m. Skönt att allt fixat inför morgon dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0