Planer inför imorgon - onsdag

Oj redan onsdag imorgon?
Haha japp imorgon är det onsdag, dagarna bara flyger förbi. Hade ju planerat att hoppa nån dag men är uppbokad med massa andra saker, fast dock är det bara roliga saker som jag är uppbokad med. Blir kanske hoppning på söndag? Jaja det snackar vi om sen, nu till morgondagens planering:
Först ska jag möta min underbara bästis Denise (andra halvan till lerbäckenbrudarna för er som inte visste) och så ska vi ta en fika på kupolen, skratta och snacka lite SKIT haha. Efter det blir det väl att kanske åka hem till henne en sväng, byta om och sedan vidare till lerbäcken där vi ska fortsätta filma till vår engelska projekt. Ja efter det bara hänga kanske kolla på film eller nått, inte vet jag?

Hörs imorgon bloggen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0