New York - Dag 5 och 6

Dag 5 - 20/3
Idag blev det först frukost sen en tripp ut påstan och förbi centralpark en sista gång. Pappa sprang in på Appel butiken dom har där och köpte en grej till min brorsa. Efter det gick vi genom Time Square även det en sista gång. Shoppade loss på lite grejer där och vi käkade sedan lunch på Hard rock café och sedan shoppade jag lite till sedan var det dags att gå till hotellet och hämta väskorna. Sen åkte vi taxi till flygplatsen, tog ca 45min och han körde som en galning. Vi gick runt lite bland flygplatsens affärer men hittade inget speciellt. Vi käkade och klev sedan på flyget. Detta var då på kvällen kl 22.00 som planet lyfte. Sov lite då och då men kan tala om att det inte var roligt att sova på ett flygplan!!
Dag 6 - 21/3
Vaknade när vi hade ca 1 timmes flygtid kvar klockan var då ca 9 på morgonen i svensk tid. Vi var dock inte på väg till sverige utan skulle landa i Schweiz och byta flygplan. Mådde skit illa och hade ont i magen när jag vaknad samt under tiden i Schweiz när vi vänta på nästa flyg och på flyget på väg till sverige. Dock lyckades jag somna och vaknade när vi bara hade 15min flygresa kvar. När vi landat tog vi tåget hem och ja... detta var min New York resa. Och har bara 1 sak kvar att säga.... JAG VILL TILLBAKA! Saknar det så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0