Hopp/terräng 29/4

Jag är super nöjd över dagen. Började med att hoppa 5 hinder inne på banan sen fortsatte man ut från banan och hoppade 7 språng på ängen bredvid och avslutade sedan med ett hinder inne på banan igen. Han var superfin inne på banan och hoppade klockrent!! Sen när vi fortsatte ut från banan och kom mot första terräng hindret sprang han på sidan men då tröck jag på han och så hoppade han det andra gången, sen hoppade han muren klockrent och blev efter den väldigt glad och stark över att få hoppa så kom lite för långt ut mot ena hinderstödet så jag råkade slå ner der med min fot (klantig jag vet) fortsatte sedan över nästa hinder men sen kom det läskiga gröna hindret så han sprang förbi där en gång också men sen flöt allt på jättebra så sammanlagt fick jag 12 fel men är supernöjd ändå. Och slutresultatet från både lördag och söndagen slutade med att jag lev på plats 10 av 17, är väldigt nöjd!
Här får ni första delen av hoppbilderna:
(Mitt objektiv har inte så bra zoom)
Foton: Min brorsa
Detta är bara vad min bror har fotat, sen så är det ju fler som fotat så mer kommer!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0