Förlåt..

...För det inlägget jag skrev innan, kände att så fort jag skrivit klart det att det känndes mycket bättre, det kan inte vara perfekt hela tiden! och medan jag gick runt och var tjurig på mig själv när jag gick runt och skrittade av Quisen idag efter ridningen, så var Quis helt bara bäst, och jag igronerade det mest då, han fick mig att mjukna lite, men nu efter kände jag att det behövdes, tog bara en stund innan jag fattade. han gick efter mig i lugn takt och buffade på min arm och i ryggen på mig några gånger försiktigt och kom med mulen mot min hand fast jag egentligen inte förtjänade i just det ögonblicket, jag "har" världens bästa häst <3
/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0