Dressyren lördag 28/4

Detta var min och Pilens första dressyrtävling. Och om man tänker på det + att min häst var väldigt pigg så tyckte jag det gick bra. Kanske ingen dressyrtävlingsform och han gick med huvudet i "vanlig höjd" MEN vi tog oss igenom banan, vi körde på, han fick högergalopp direkt i första fattningen, trodde inte att han skulle få det eftersom han tog fel på träningarna. Bara en sån sak gör att jag blir stolt över min häst!! Han skötte sig bra förutom att han blev lite springig och stark inne på banan. Och efter jag ridit programmet var jag lite smått besviken på MIG då jag vet att jag kunde gjort det bättre, men vi tar det nästa gång jag och mitt kallblod!

Och Pilen o jag är stolta över våra 44.5% 
Mer bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0