Dagen

Dagen har varit sjukt rolig. Mycket stall, skratt och bland massa trevliga människor.
Började på kupolen med bästisen, fikade och åt på donken. Sedan blev vi upphämtade av Pernilla vid Denise och så åkte vi sedan till Lerbäcken.
Denise red Näppe i ridhuset till engelska filmen och jag stod nere och filmade + fotade. Gick riktigt bra tyckte jag. Och det slutade även med att Denise hoppade lite, vilket också gick bra.
Mamma tog hand om Pilen idag, tackar.
Usch vad dåligt/fult väder det är just nu. Inge roligt...

Men imorgon planerar jag hoppning på finast Pilen. Tror det blir att hoppa lite studs och kanske nått annat roligt. Efter det ska jag och kolla på min lilla syster som ska vara med på påskäggs hoppning på hennes ridskola. Kameran följer självklart med.
Avslutar med en bild på Denise och Näppe:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0