Dagen...

Idag har jag riditt ut i ca 2 tim på fritz och varit ledare för 3 st som hyrde hästar :) Det var mysigt i den varma solen! Sen nu runt 4 tiden så red Fanny ut på Trixa (har börjat skritta henne lite och så ska latte vänja sig lite mer och vi är bara på ängarna på gården ;)) och lill latte sprang ju såklart runt vid hennes sida och busade, han tycker det är jätte kul och spännande ute på ängarna! jag gick bakom med finaste Quisen :') hehe Latte ville busa med Quis så han sprang runt quisen och började klättra på han men quisen tyckte det var skit kul och sprang runt och pratade med han :') dom var så söta! och quisen är så snäll mot lilla bebisen! :'3 Efter det gick jag ner mot sjön med quis, och ja.... han är helt galen i vatten x) när vi var några meter ifrån sprang jag mot vattnet och han slängde med huvudet och sprang efter och rakt ner i vatten och ner med hela mulen under vattnet och krafsa/skvätta jätte mycket och sen la han sig ner i vattnet jätte många gånger :P Det är så kul att se han tycka det är så skönt och att det är så kul :') Längtar ännu mer till sommaren med bästa quis nu!!!! Ska försöka få med pernilla eller nån nästa gång som kan filma xP kanske i morgon ;D
Några bilder från idag:
Det var jäääätte skönt att rulla i leran efter att ha legat i vattnet och badat :'3
gulle gull <3
/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0