Är så trött

Åh ja är så trött, dagen har varit jobbig, dryg och jag vet inte vad. Skönt att den snart nått sitt slut. Vi behöver inte gå in på vilka sammanbrott jag höll på att få när vi var ute i skogen, lerigt, uppförsbackar, stenigt och jag vet inte vad. Sedan vidare till mormor och morfar och åt lite sen vidare till stallet. Mockade och fixade och red sedan ett dressyrpass på Pilen vilket gick riktigt bra förutom mot slutet då han börja bli trött på att göra som matte vill och krökte ihop huvudet och sprang iväg, enjaja de får man vara nöjd med.
Imorgon blir det skola, nationellt prov, muntligt so prov, stallet, rida dressyr, bygga dessyrbana + terrängbanan.

Ska hinna  med mycket imorgon, både tråkigt och roligt. Nu ska jag plugga lite so ;-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0