Uteritt idag med...

Idag blev det uteritt igen! Väldigt härligt.. Red med Jenny och Sara samma sväng som Sara och jag red igår fast vi tog den åt andra hållet.
Kan berätta att jag hade en pigg häst... Haha!
När vi skulle galoppera så blir han lite spänd och vill iväg så han tänkte starta innan jag hade gett honom signalerna så jag saktade av men det ville inte Pilen så han stod och galopperade på stället... Haha!
Dagens outfit:
(Haha, vet inte riktigt hur Pilen ställde sig men men xD Och är medveten om att ena skyddet sitter lite konstigt.. Det är för att han kliade sitt huvud mot benet+skyddet)
Träns: Fick jag med när jag köpte Pilen, fast har klistrat på strass på pannbandet själv.
Bett: Jaktkandar, köpt av en vänn
Förbygel: Aubiose
Sadel: Hööks(?)
Sadelgjord: Aubiose
Stigläder: Aubiose
Stigbyglar: Fått av en vänn
Schabrak: Granngården
Skydd: Aubiose

Hoppning imorgon, TAGGA!!:D
Tyvärr är det nog kanske sista hoppträningen för mig och Pilen i år. Men nästa år kör vi på igen.
Kommer även hyra banan där så jag kan hoppa själv också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0