Ridning idag

Idag blev det ridning! Åhh vad kul att få sitta i sadeln igen. Haha visserligen har jag inte ridit på bara 3 dagar... men ändå! ;)
Sara skulle vara med på hoppträningen idag för Tina så jag hängde med henne en ganska lång bit sen vände jag hem och red till min mormor och morfar. Hihi gissa om dom blev överraskade. Hade hittils bara skrittat och travat.
Efter jag hade varit hos mormor och morfar och även fått lite fika i magen så red jag bort till en fält där jag travde och galopperade på volter och det gick super!
Efter det red jag tillbaka till stallet.
Imorgon ska jag rida och har tänkt att hopa lite smått. Sen ska jag även till rommehed och bygga bana inför lördag.
Ska även fixa allt inför tävlingen på lördag så gissar att jag inte kommer hinna blogga särskilt mycket imorgon. Och kan redan säga att på lördag blir det inget bloggande då jag inte har tid. Eller kanske fixar nått tidsinställt och på söndag kommer jag vara borta hela dagen men jaja så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0