Mina träns

Här kommer bilder på mina olika träns till Pilen!
Beskriver även vad dom används till just för stunden "ädras ju såklart efter tiden"
I alla fall:
Nr 1:
Nr 1: Detta träns är mitt hoppträns och jag använder det när jag hoppar hemma men ska väl börja använda det på hoppträningarna borta oxå.
Nr 2:
Nr 2: Detta träns använder jag dagligt. T.ex uteritt, dressyr m.m.
Nr 3:
Nr 3: Detta träns använder jag vid longering(om inte grimma), löshoppning, tömkörning m.m. Även prommenad träns och om vi bara ska ut och skritta o trava lite.
Nr 4:
Nr 4: Detta är mitt dressyrtränings och framtida dressyrtävlings träns. Detta träns används bara vid dressyrträning för instruktör och d-tävling som det står ovanför.
Det var lite om min utrustning, mer sådant kommer om t.ex schabrak eller täcken eller nåt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0