Inte..

Har inte varit till stallet idag utan Sara kollade till Pilen. Tack!
Har varit med mormor och fixat lite grejer.
Hon hämtade upp mig efter skolan och då åkte vi först till Aubiose "mer om det kommer senare". Sedan åkte vi in till stan. Först gick vi å fikade sedan tog jag ett nytt håla i ena örat då det växt igen. Efter det gick vi runt på lite affärer. Vi avsluade med biltema men bilder på det kommer också senare.
Imorgon ska jag i alla fall till stallet. Är stallmöte + städag imorgon. Får se om jag släpper elr longerar pilen imorgon? Hmm kanske!
Aja har inte så mycket mer att skriva men imorgon kommer sakerna fråm Aubiose och Biltema upp. Oj just det även från Lindex.
Nya bilder kommer komma inom kort.
Kan bjuda på några nya senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0