Idag..

Har inte så mycket att skriva om dagen i stallet.
Efter skolan åkte jag hem till min mormor och morfar. Fikade lite och sen skjutsade mormor förbi mig till stallet så jag kunde hämta mina ridkläder och lite saker. Sedan åkte vi till Pilens hage och gav Perra och Pilen lite äpplen och kollade så Pilen mådde bra. Sen skjutsade mormor hem mig.
Nu senare på kvällen har jag varit hos Denise och pluggat so + spanska.
Imorgon ska Sara kolla till Pilen. Jag ska hänga med Denise till Lerbäcken då hon rider i träningsgruppen klockan 19.00 och innan det ska jag låna en häst så Denise och jag kan rida tillsammans. Vi ska rida ut en sväng och sedan rida dressyr i paddocken.
Jag valde att rida Viktor så får se hur det går... Men det ska nog gå bra. Kameran hänger med så bilder på mig och Viktor kommer antingen imorgon kväll eller på fredag!
Här får ni en bild på Vikor fotad av Susanna Westman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0