Fredag @ Lördag

Fredag:
I fredags blev det att rida Pilen i ca 10 min. Red på remont träns+rakt tränsbett. Skrittade runt gräsbanan, tränade lite ställning och böjning men mest skrittade vi.
När vi ridit runt g-banan ligger det en liten "grusväg" bredvid så red en liten bit bort och travade lugnt tillbaka.
Sen skrittade jag tillbaks till stallet!
Lördag:
Idag blev det bara skritt i paddocken. Skrittade i ca 10 min. Red på remont träns+3-delat. Blev även idag lite böjning och ställning.
Han brukar vara lite stel i höger sidan så började med vänster. När han fått en bra form och det kändes bra bytte jag varv. Han kändes jättefin i höger sida också! Sedan skrittade jag tillbaka till stallet.

Imorgon ska han få vila tror jag, eller tror jag ska gå ut och gå med honom!(Y)
Kameran hänger i alla fall med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0