Falu Ridklubb

Ja, idag har vi varit på Falu ridklubb igen och ridit med hästprofilen! :D
Jag fick idag rida ett Halvblods sto som heter Crazy As Me, Hon var rolig att rida :)
Hon var väl ca 1,63 elr nått sånt :P Det var inte som att rida på Victor elr Näppe x') Haha,
Hon var pigg och framåt, ville dock gärna hänga mot höger elr vad man ska kalla det :P
Men hon var duktig. Gick i form lätt och på tygeln. :) Hennes sadel var väldigt skön iaf :P
Här är några bilder på Crazy:



Bilderna är från när vi hade prao där i 8:an ;)


Sen efter skolan åkte jag till Stallet :) Jag och Caroline pratade ganska länge när jag kom dit :)
Sen så fyllde jag på vatten och hjälpte sen Caroline med insläppet :) Efter snackade vi lite medans
vi borstade bort leran från alla hästar :P Sen så började rideleverna komma, så jag hjälpte att göra
klart hästarna för en liten stunds ridning :) Sen hjälpte jag vuxen gruppen efter lite med hästarna
och myste sen en stund med Farin innan jag åkte hem :3 Mitt lilla hjärtegull <3 i morgon
blir det träning på älsklings Farinen också :D
Dagens favorit bild:

Min söta Farin <3 Fotade den för några veckor sedan när jag och Farin
låg och slappa i hagen i den lilla sommar värmen som fanns då,
älsklings pluppen då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0