Dagens ridpass

Åhh vad fin Pilen kändes idag♥
Red i ca 20-30 min i skritt och trav men hade inte lust att sluta. Det är bara högersidan vi måste lösgöra lite mer sen är det näst intill perfect för mig.
Pilen är en häst som man verkligen måste rida för att få han dit man vill och jag kan säga att i vänstersidan i skritt och trav är det precis som jag vill. Idag när jag travade i vänstervarv och kände hur lätt han var att jobba med så blev jag superglad.
Det är bara högersidan som måste bli mer lösgjord. Är det någon som har nått tips? Så får ni jätte gärna lämna det i en kommentar!

Imorgon ska jag också rida dressyr i paddocken, ska även galoppera lite då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0