Dag 6 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över.

Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över!
Det är...
Att jag har över vunnit min hopprädsla o det är Dalpil som hjälpt mig med det
När jag fick pilen och vi stod i ett stall i Underberg vågade jag knappt hoppa 30-40 cm hinder med honom.
När jag sen kom till Lerbäcken började jag slappna av mer när jag hoppade så då började jag även hoppa 50 cm hinder.
Sen under den tiden hoppade jag senare 60-70, när jag tränade för en tränare hoppade jag bana på 85 sen som högst har jag hoppat 1,15 med pilen 2 ggr och klarat det båda gångerna. Testade även 1,25 men det råkade han riva
Och nu när jag hoppar hoppar jag 70-80cm hinder utan problem, även 90-100 cm ibland.
Det känns jätteskönt

(Foto: Matilda Forsstedt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0