Chacha! ;)

Haha, hej påer ;) har läst att jag har blivit lite efter frågad ;) Hehe men det är så jag vill ju gärna blogga och vara aktiv som Maja, men ja jag brukar oftast komma hem mellan 20.00-21.00 från stallet så då orkar jag inte så är nästan inte inne på datan alls på vardagarna :P Men i morgon ska jag nog inte åka tillstallet ;)

Det har hänt en del grejer oxå :3 Massa tråkigt och en del som är lite kul ;) Bla det tråkiga är att Nikita har fått åka hem till sin ägare, då det inte funkade så bra med henne då hon fick ont i fötterna igen, så vi tyckte det var bäst att hon fick åka hem igen och så är det så att jag hade en häst innan som jag tog hand om som hette Mr, Våra nya läsare vet ju inte vilken det är men iaf han körde jag Nh & Tricks träning med. och vi kom väldigt nära varandra. Men efter ca 9 månader tillsammans så såldes han till Danmark och sen för ca en vecka sedan fick jag veta att han har avlivats så ja, jag har inte orkat att göra något direkt, men ja nu lämnar vi det tråkigt :)

Jag och Caroline åkte ju och kollade på en Unghäst för ca 1- 1½ månad sen :) Det var ett Appalossa sto på 2 år :) Men iaf, i Lördags så kom hon till oss :3 Hon heter Ninja, Efter Hingsten Samuraj :) Hon är så ful så hon blir söt kan man säga ;P Hon har tunn kort man, nästan ingen lugg och en kort kort svans :P Och så ser det ut som fåglarna har skitit på henne x) haha. nej men hon är söt :) Hon blir nog närmare 1,65 cm i manke men vi tror att hon kan bli lite större ;) Men bilder kommer ;)

Sen den 16/10 blir det Pay And Jump i stallet ;D Då ska jag vara med på Lajban :3 Hehe, jag har börjat gilla Lajban lite mer nu ;) Haha. jag vet hur jag ska få han att bli pigg så :P Jag ska nog tävla 60 elr 70 cm :P Eftersom det är min första och får se hur det känns på träningarna med Lajban :P Men iaf jag red han i fredags och då hade vi kul kan man säga ;D Jobade med lite lösgöring osv :P Men innan rejsade jag och Mirandel på ängen och hon red Trixa :P Fy F*n! säger jag bara! ;D Skit kul och dom hade ju kapplöppning och Lajban sprang som en dåre xD han skulle nog passa som galopp häst då han älskar att tävla så xD haha, ja lilla Lajbans Bajbans xD

Lite bilder;


Några bilder på Ninja :) Lite suddiga, I Know. men försök bättre när man har
3 andra unghästar på sig samtidigt som biter i kläderna och buffas x') + så
är min kamera väldigt dålig xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0